Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016



Είναι ίσως η κατάλληλη ώρα για να δώσω μια απάντηση, ή αν θέλετε να μοιραστώ με

όλους εσάς τη δική μου συνταγή της επιτυχίας. Είχα λοιπόν την τύχη να έχω έναν

φανταστικό πατέρα που περνούσε ελάχιστες στιγμές μαζί μου, κατάφερε όμως με το

παράδειγμα του και τις απλές, λιτές αλλά περιεκτικές συμβουλές του να μου δώσει

κουράγιο και ώθηση φανταστική ώθηση στη ζωή, ας είναι καλά εκεί που είναι.

Εξάλλου είναι και εκείνη η ιστορία με το Σωκράτη που δεν έφυγε ποτέ από το μυαλό

μου, και την οποία προσπαθώ με τη σειρά μου να περάσω στα νέα παιδιά, τους

μαθητές μου:

Το μυστικό του Σωκράτη για να πετύχεις οτιδήποτε επιθυμείς

Ένα πρωινό ο Πλάτων έκανε βόλτα με το δάσκαλο του Σωκράτη, κάποια στιγμή τον κοίταξε βαθιά στα μάτια και τον ρώτησε ποιο είναι το μυστικό για να πετύχεις οτιδήποτε. Ο Σωκράτης δεν απάντησε και ο Πλάτων από σεβασμό δεν επέμεινε, λίγο πριν φτάσουν όμως στην πηγή για να πιουν νερό, δεν άντεξε και ξαναρώτησε…Τότε ο δάσκαλος έσκυψε ήπιε νερό και έπιασε άγρια τον Πλάτων από τα μαλλιά και έβαλε το κεφάλι του βίαια μέσα στη γούρνα και λίγο πριν πνιγεί τον απελευθέρωσε ενώ εκείνος τραβήχτηκε παίρνοντας βαθιά ανάσα.Μετά από λίγη ώρα και αφού ο Πλάτων είχε συνέλθει ο Σωκράτης είπε:Θα πετύχεις μόνον όταν  στην επιθυμία σου βάλεις, την ίδια δύναμη που έβαλες τώρα για να ζήσειςΟι άνθρωποι Πλάτων έχουν επιθυμίες, που αν δεν γίνουν σφοδρές επιθυμίες θα παραμείνουν μόνον φαντασιώσεις».
Για όλους τους Μαθητές μου
Δάσκαλος Θεοφυλίδης Αντώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου